.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رایزنی‌ عارف درباره حصرموسوی و کروبی

دکتر محمدرضا عارف رایزنی‌هایی با برخی مقامات مسئول برای حل مشکل حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی انجام داده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از «سلام نو»: شنیده شده است عارف که در زمان انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت مشخص شدن وضعیت میر حسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی سخن گفته بود، اخیرا تلاش‌هایی را در سطح رایزنی با برخی مقاقات مسئول برای حل این مشکل انجام داده است.
 
وی اخیرا در دیدار با جبهه اصلاح‌طلبان نیز گفته که امیدوار است تا در آینده‌ای نزدیک خبرهای خوبی از رفع حصر شنیده شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 آبان 1392
آقای عارف شما نیازی نیست کاسه داغ تر از آش باشید ملت خواستار محاکمه سران فتنه است اگر این محاکمه علنی صورت نگیرد ملت به قوه قضائیه بدبین و شکاک خواهد شد یعنی اینکه محاکمه فقط برای ملت است نه سران فتنه و نه مسئولین بلند مرتبه ونه آقازادگان. مگر خون ملت با این آقایان چه فرقی می کند؟؟؟!!! شما سعی کن اشتباهاتی که انجام دادید را اصلاح کنید نیازی نیست از سران فتنه 88 پشتیبانی کنید.
نا شناس 25 آبان 1392
ای کاش عارف کنار نمی کشید و رئیس جمهور می شد .
حسن 26 آبان 1392
اقايي كه حركت انسان دوستانه عارف را كاسه داغ تر از اش ميداني. معلومه كه فتنه شناس نيستي!!!!! سران فتنه راست راست مي چرخند وكسي با انها كاري نداره!!!1 عزيزم كمي بصيرت داشته و واقع بين باش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.